У Києві відбувся другий тренінг з вирішення конфліктів для керівників ЦНАПів

4 жовтня у Київі відбувся другий з серії тренінгів для керівників Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПів), які покликані надати більше розуміння щодо поведінки у конфліктних ситуаціях при обслуговуванні відвідувачів. 

Під час тренінгу учасники дізнались основні етапи обслуговування відвідувачів, розбирали складні та конфліктні ситуації в роботі з відвідувачами, вчилися управлінню конфліктами та стресостійкості. Присутні ділились своїм досвідом, а також мали можливість ознайомитись з "Єдиними вимогами (стандартом) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАПів", що розроблені МЕРТом спільно із Офісом реформування адміністративних послуг та за підтримки Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні"

Розділи за темами

Читайте також