Тернопільські ЦНАПи навчили як вирішувати конфліктні ситуації

07 вересня експерти Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні" навчили представники Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) Тернопільської області знанням щодо поведінки у конфліктних ситуаціях при обслуговуванні відвідувачів.

Під час тренінгу керівники ЦНАПів Тернопільській області дізнались про основні етапи обслуговування відвідувачів, розбирали складні та конфліктні ситуації в роботі з відвідувачами, вчилися управлінню конфліктами та стресостійкості.

Присутні ділились своїм досвідом, а також мали можливість ознайомитись з "Єдиними вимогами (стандартом) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАПів", що розроблені Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адмінпослуг та за підтримки Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні".

Розділи за темами

Читайте також