Програма USAID ЛЕВ провела навчання керівників ЦНАПів з підвищення якості обслуговування

Учасники обмінялися досвідом регіональних центрів, обговорили Концепцію «Єдиний стандарт обслуговування громадян в центрах надання адміністративних послуг» та отримали практичні знання з ефективного керівництва.

1-2 березня Програма USAID«Лідерство в економічному врядуванні» (ЛЕВ) у співпраці із Міністерством економічного розвитку та торгівлі (МЕРТ) провели семінар-практикум з розроблення стандартів якості обслуговування відвідувачів та підвищення професійних і лідерських якостей керівників Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Семінар зібрав понад 30 керівників ЦНАПів з пілотних регіонів Програми USAID ЛЕВ (Вінницька, Київська, Львівська, Тернопільська, Херсонська обл.) та додатково із Полтавської, Рівненської та Івано-Франківської областей.

Директор  Відділу економічного зростання USAID Стівен Гоньє, підкреслюючи важливість заходу, зазначив, що працівники ЦНАПів роблять значний внесок у розвиток суспільства.

Начальник відділу розвитку системи надання адміністративних послуг МЕРТ Олександр Каменчук наголосив на тому, що в центрі повинна бути людина. «Важливо знати як працювати з громадянами та співробітниками», - додав він.

Семінар-практикум складався із двох частин. Перша була присвячена обміну досвідом регіональних ЦНАПів. Учасники дізнались про: єдині стандарти у підборі персоналу у Вінниці; досвід розробки та впровадження стандартів обслуговування в Івано-Франківську; практики та управління процесом надання послуг у Рівному та Львові.

Також було презентовано Концепцію «Єдиний стандарт обслуговування громадян в центрах надання адміністративних послуг», після чого відбулась дискусія з обговорення цього документу.

Друга частина містила тренінгову складову. Сертифікований бізнес-тренер, засновник Центру розвитку персоналу «Геліос» Тетяна Никифорова навчала учасників професійним стандартам керівників центрів. За два дні тренінгової частини представники регіональних ЦНАПів дізналися про системний менеджмент, ключові функції керівника, техніку ефективної взаємодії із підлеглими, ефективну мотивацію персоналу, оцінку та розвиток співробітників тощо.

Фотоальбом

Розділи за темами

Читайте також