Керівників ЦНАПів Київської області навчили як вирішувати конфліктні ситуації

22 серпня відбувся тренінг для керівників Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПів) Київської області, які отримали знання щодо поведінки у конфліктних ситуаціях при обслуговуванні відвідувачів.

Друзі, ми продовжуємо серію тренінгів для керівників центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПів). Вчора представники ЦНАПів Київської області отримали знання щодо поведінки у конфліктних ситуаціях при обслуговуванні відвідувачів.

Під час тренінгу керівники ЦНАПів Київської області дізнались про основні етапи обслуговування відвідувачів, розбирали складні та конфліктні ситуації в роботі з відвідувачами, вчилися управлінню конфліктами та стресостійкості.

Присутні ділились своїм досвідом, а також мали можливість ознайомитись з "Єдиними вимогами (стандартом) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАПів", що розроблені Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адмінпослуг та за підтримки Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні".

Розділи за темами

Читайте також