У Львові відбувся круглий стіл з питань зовнішньої реклами

Експерти Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні" ознайомили учасників з підготовленими ними пропозиціями щодо внесення змін і доповнень до Закону України «Про рекламу» та інших актів законодавства, які спрямовані на уніфікацію та посилення прозорості у сфері зовнішньої реклами, зменшення адміністративних бар’єрів для малого та середнього бізнесу.

22 листопада у Львові за підтримки Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні" (ЛЕВ) спільно з Клубом ділових людей було проведено круглий стіл «Проблеми законодавчого регулювання у сфері зовнішньої реклами. Регіональний вимір: Львівська область».

Експерти Програми USAID ЛЕВ Любомир Чорній та Олександр Пліва ознайомили учасників з підготовленими пропозиціями щодо внесення змін і доповнень до Закону України «Про рекламу» та інших актів законодавства, які спрямовані на уніфікацію та посилення прозорості у сфері зовнішньої реклами, зменшення адміністративних бар’єрів для малого та середнього бізнесу (МСБ) та, водночас, на захист суспільних інтересів місцевих громад у цій сфері.

Зазначені пропозиції були обговорені в контексті особливостей міста Львова та Львівської області. Особлива доскусія розгорнулася навколо регулювання питань, пов’язаних з розміщенням вивісок та інших засобів ідентифікації місця здійснення діяльності.

Присутні в цілому схвалили представлені пропозиції та надали ряд коментарів щодо подальшого їх просування та впровадження. За результатами круглого столу напрацьовується спільна резолюція учасників, що буде, зокрема, надана для розгляду органам місцевої влади, галузевим бізнес-асоціаціям, Міністерству економічного розвитку і торгівлі, а також народним депутатам України, які представляють Львівську область.

Текст резолюції за підсумками круглого столу.

Розділи за темами

Читайте також