Інтернаціоналізація МСП шляхом цифрової торгівлі: рекомендації для України

У цій роботі автори зупиняються виключно на питаннях використання можливостей Інформаційно-комунікаційних технологій сектором МСП в міжнародній торгівлі або використання можливостей цифрової торгівлі МСП як бізнес-технології.

 

Очевидно, що МСП мають адекватно реагувати на виклики з тим, щоб виграти конкуренцію за споживача. Стрімкий розвиток ІТ технологій сприяє полегшенню доступу до зарубіжних ринків за помірних витрат, що є вкрай важливо для невеликих підприємств. Разом з тим, питання безпеки даних, конфіденційності та рівного доступу до цифрової інфраструктури залишаються відкритими і є предметом міжнародних переговорів. Актуальним для України є процес приєднання до Цифрового співтовариства, а відтак і Єдиного цифрового ринку ЕС протягом найближчих років. Це принесе створення нових робочих місць, спрощення ведення бізнесу, економічне зростання і модернізацію та стабільне політичне середовище.

Ця робота дає відповіді на три запитання:
- Що ми в Україні знаємо про цифрову торгівлю?
- Що ми повинні знати про цифрову торгівлю?
- Що ми ще повинні дізнатись про цифрову торгівлю?

Інтернаціоналізація МСП шляхом цифрової торгівлі: рекомендації для України from USAIDLEV

Розділи за темами

Читайте також