Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг

Збірка правил, вимог та рекомендацій щодо якісного обслуговування відвідувачів ЦНАП, розроблена Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно із Офісом реформи адміністративних послуг та за підтримки Програми USAID ЛЕВ з урахуванням практичного досвіду впровадження таких стандартів центрами надання адміністративних послуг – членами Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.

У Стандарта багатоцільове призначення, оскільки він одночасно виступає і як робоча інструкція, і як контрольно-оцінюючий матеріал, і навіть як міні-підручник для починаючих робітників. Цим документом впроваджуються єдині підходи до обслуговування споживачів послуг, змінити філософію та застосувати найкращі практики співпраці представників органів влади та громадян.

Дотримання адміністраторами Стандарту гарантуватиме відвідувачу, незалежно від того, з ким саме із адміністраторів ЦНАП він спілкується, що він отримає обслуговування найвищої якост. Стандарт рекомендовано до застосування центрами надання адміністративних послуг усіх рівнів по всій території України.

Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг» from USAIDLEV

Розділи за темами

Читайте також