Реформування адміністративних послуг

Кроки, що необхідно здійснити

1
Поліпшення якості сервісу в існуючих та розвиток мережі нових ЦНАПів

Необхідно провести аналіз існуючого стану щодо отримання мешканцями адміністративних послуг, отримати заявки від ОТГ на створення нових ЦНАПів та визначити доцільність створення, підготувати кваліфікований персонал ЦНАПів.   

  • Хто відповідальний

    Визначити кількість та розташування ЦНАПів

    Надати приміщення для новостворених ЦНАПів

  • Що ми зробили
    1) Експерти Програми USAID ЛЕВ здійснили аналіз існуючого стану щодо отримання мешканцями громади адміністративних послуг. Було отримано дані від 25 ОТГ Тернопільської області щодо економічного стану у громаді, розвитку бізнесу, кількості мешканців тощо, а також де зараз отримують громадяни адмінпослуги, переваги та недоліки існуючих ЦНАПів.
     
    Експерти Програми виявили, що існуючі ЦНАПи знаходяться здебільшого на великій відстані від інших населених пунктів громади з важким транспортним сполученням. ЦНАПи перевантажені та надають неякісні послуги. Результати аналізу були оформлені у вигляді публікації "Пропозиції щодо створення центрів надання адміністративних послуг в об'єднаних територіальних громадах Тернопільської області", яка була підготовлена у співпраці із Тернопільською обласною радою, Тернопільською обласною державною адміністрацією. У довіднику зібрані заявки від громад на створення ЦНАП. Мета довідника – залучення додаткової донорської допомоги  для побудови ЦНАП у ОТГ Тернопільської області (ремонт приміщення, придбання оргтехніки, програмного забезпечення  тощо).  "Пропозиції..." є також основою для складання рекомендованої схеми побудови ЦНАП та віддалених робочих місць адміністраторів.
     
    2) Наступним кроком з розвитку надання адміністративних послуг у Тернопільській області буде розробка сценарію розгортання мережі ЦНАП: визначення кількості ЦНАП в ОТГ, кількість та місцеположення віддалених робочих місць адміністраторів тощо.
     
    3) Також запланована низка семінарів-тренингів  "Сучасні технології та стандарти роботи з відвідувачами центрів надання адміністративних послуг" для  підготовки персоналу НЦАПів.
    Задачі навчання: 
    - мотивувати співробітників ЦНАП на надання адміністративних послуг з високою 
    якістю сервісу;
    - сформувати навики активної та коректної роботи з відвідувачами на кожному етапі
    взаємодії;
    - забезпечити інформаційний обмін щодо практики використання стандартів обслуговування ДП «Центр обслуговування громадян» м. Одеси серед співробітників інших ЦНАП країни.

Анкета

Бажаєте приєднатися? Заповніть анкету

Новини

Публікації